www.darmansyah.com

By: noor sweet

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]
Friday, 11-Aug-2006 05:59 Email | Share | | Bookmark
perhimpunan aman palestin (KUIS)

 
 
 
View all 15 photos...
aku tau fotopages ni di miliki org israel.. tp apasalahnye aku menyebarkan citer2 aku ni utk tatapan saudara islam.



sblm perarakan kami disajikan menonton keadaan rakyat-rakyat palestin.. sgt menyayat hati. Dan aku masih teringat2 kata-kata paderi yahudi laknat : Orang islam jgn bermimpi untuk menang, kalau jumlah yg solat subuh tidak sama jumlah jemaah solat jumaat.



TINDAKAN KITA

1. Kesedaran dan Ilmu
2. Prihatin kpd masjid
3. Sebarkan luas maklumat ( Israk mikraj/ hari A;-Quds/ Hijrah dll)
4. Bantuan Kewangan - pada Palestin
5. Boikot barangan Zionis dan AS
6. Doakan



Monday, 7-Aug-2006 02:54 Email | Share | | Bookmark
ZOO NEGARA DIGITAL PHOTO CONTEST

antara ajk
ni pong
sukerela gak ni
View all 16 photos...
fotopages malaysia n zoo menganjurkan pertandingan menembak binatang!! kuang..kuang
tp aku ni mmg tak minat btol nak amek gambau minatang.. jd bnyak la amek gambau orang!!



Friday, 4-Aug-2006 00:25 Email | Share | | Bookmark
tertidur....

lamenye aku tertidur smpai lupe nak apdet fp...

tunggu....



Monday, 24-Jul-2006 04:43 Email | Share | | Bookmark
erk

aksi amin cam katak
darmansyah cr angle
chef boe
View all 10 photos...
hmm.. camne plak teramek minatang ni.. kalo u all tgk entry yg lepas2 mmg takde pic binatang.. sbb gue mmg tak minat.. g zoo tempohari ngan gang2 FMDC tu .. snap-snap tp tak letak pon kat fp.. tp semalam kami n gang buat assigment shutter speed kat ulu yam tp suke plak ngan minatang ni.. ape name minatang ni.. aku pon tak tau





Monday, 10-Jul-2006 02:14 Email | Share | | Bookmark
mencari harta karun di gabai!!

ini jgn la pilih ek.. tgk jek
lelaki kenkonon macho
boe si manje
View all 4 photos...
9 Julai 2006 kite g sg.gabai bersame gang2 kelas zainal halim sesi kedua sementara menunggu cikgu kite g makan2... kite oang main panjat2 bukit.. nak mandi tak leh.. lupe bawak baju.. jadi kami main cahaya matahari la.. tgk jelah model2 paksaan weet ni comei2 tak? lepastu cikgu ajor buat panning.. tp weet jd pening tak jadi la..huh.. kene byak belatih la kan... kat sini ade skit je pic.. weet sempat upload.. bleh la koang komen n pilih d best shoot n d hampeh punye shoot.. ok selamat mengkomeng







[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net