www.darmansyah.com

By: noor sweet

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  7  8  9  10  11  12  13  14  [15]  16  17  18  19  20  21  >  >>]    [Archive]
Monday, 6-Mar-2006 00:59 Email | Share | | Bookmark
kelmarin

dah lame tak gune kemere lame ni.. sblm menggunekan (canon) rebel, weet mmg penggune SLR (filem) Nikon F90..smpai la ade lagi tp tak digunekan.. tp kelmarin sajer gune kemere kesayangan gue ni.. tp gambaunye kene scan la.. huh... tengok jelah hasil gue tak seberape ni.. permandangan ni diambil kat belakang umah jek.. jambatan Pulau Indah.





Wednesday, 1-Mar-2006 08:08 Email | Share | | Bookmark
DIA

 


Friday, 24-Feb-2006 01:03 Email | Share | | Bookmark
MAIN SAMBUNG AYAT

maaple keje banyak tahap gaban smpai nak g oauting@upload gambo pun tak sempat, jadi ku tinggal sekeping gambo yang di cilok dari fp buntalshoot.


SAMBUNGKAN AYAT DARI KAWAN YG BAGI KOMEN SBLM DARI ANDA, AYAT NYE TIDAK LEBIH DARI 10 PATAH PERKATAAN


dari ayat buntal ialah : "weet jiwang sedang bertenet" ok orang pertama sile sambung ayat dari buntal dan diikuti oleh oang kedue dan seterusnye untuk menjadikan ayat2 itu menjadi kretip dan menarik.

* jika ade oang nak main untuk 2-3 kali sila pastikan anda dalam langkawan yang ke 5.
selamat maju jaya!!!





27/2/06 : Bile bace koang punye text mmg lawak giler!!! smpai tergolek2 bawah meje bace..layan!!!!!!! insyallah bile weet free weet akan uat storybord menggunekan ayat koang ni.. tp masalah gak tu nak kene cari gambo weet dikejo kerbau lak!! hahaa!!! .. insyallah..ade mase terluang weet pasti weet buat!!. thanks!! mmg koang kretip!!


Thursday, 16-Feb-2006 00:05 Email | Share | | Bookmark
melaka menjerit lagik!!!

ini aiman die anak malek "aiman tak kesah"
posing di laman umah helmy
susah nak ngambek gambo polini ni
View all 13 photos...
smlm kami memonteng keje..muwakakaaa..sbb tensen keje..keje..keje..keje.. sesampai melaka kami singgah klinik doc malek utk cek mental kami yang semakin rosak, lepas makan tengahari kami serang rumah helmy anak emran makan kerepek n tapau sekali..hahaaaaa..... polini pun ade skali bawak kami rayau-rayau bandar hilir, hanis pun sampai dan sis marcia pun menyusul..habes semue gang2 jd model dan tq kat gang2 melaka melayan kerenah kami yang "M" ni..hikkk (tq dr kami, lilylulu, antujahat666, weet, aminorazmi)



click kat http://malek.hpsf.gov.my/index.php?option=com_akogallery&Itemid=25



Tuesday, 14-Feb-2006 03:36 Email | Share | | Bookmark
BANTING LAGIK

minggu lepas, weet ulang alik ke banting (ape lagi amek gambo le) atas sebab kolej weet nak bukak 1 cawangan untuk just bbudak2 diploma tahfiz, jadi bebudak ni d tempatkan di JUGRA, dahulunye adalah kawasan istana.. bace jelah artikel ni : -

* multaqa bermaksud kursus

Pada zaman pemerintahan Sultan Abdul Samad yang memerintah negeri Selangor dari tahun 1859-1898 Bukit Jugra telah dijadikan tempat bersemayam sultan Selangor

Bukit Jugra merupakan tempat strategi kerana berhampiran dengan laut, mengadap perairan Selat Melaka dan ingin dimajukan sebagai sebagai kota maritim. Bukit Jugra berasal dari sebuah perkampungan kecil Melayu yang bernama Tanjung Kera. terdapat banyak kera di sini iaitu dari jenis primate hutan pantai. 'Kera' tidak begitu sesuai dengan status baru kawasan istana lalu ditukar nama kepada Bandar Temasya.

Jugra meliputi kawasan Bukit Jugra, pantai Kelanang, Kampung Sungai Arak dan Kampung Chodoi.

Bukit Jugra ada 3 punca bukit yang menempatkan :

- Makam-makan diraja
- Bangunan lama untuk pembesar dan kerabat diraja
- Rumah api.
- 1976 pembinaan istana oleh Sultan Abdul Samad
- 1898 Istana Jugra menjadi tempat pertabalan Sultan Selangor ke-5 iaitu Sultan Alauddin Sulaiman Shah.




*gue termiss amek gambo masjed die, mmg cantek tau masjid die.. lain kali weet tunjukkan ek


[<<  <  7  8  9  10  11  12  13  14  [15]  16  17  18  19  20  21  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net